درباره ما

مجموعه گسترش صدا و نور برتر با پشتوانه ۱۵ سال تجربه در زمیـنه طراحـی ، نصـب ، راه انـدازی و آمـوزش سیستـم هـای صدا رسانی و نور پردازی و با در اختـیار داشتن افـراد متخصص و مجرب آماده همکاری با نهادهای دولتی و خصوصی میباشد.

اطلاعات تماس
مشهد ، خیابان سعدی ، مجتمع تجاری کاوه ، پلاک ۳
info@gostaresh-seda.com
۰۹۱۵۳۱۷۱۳۳۴
ما را دنبال کنید

گسترش صدا

محصول جدید کمپانی zoom

محصول جدید کمپانی zoom
5 (100%) 1 vote

Zoom Q2n-4K

نویسنده مقاله : نگار منوچهری

یکی از جدید ترین رکورد های زوم در بازاراین رکوردر است داری  قابلیت های زیادی برای افراد علاقه مند به موسیقی و کار با صدا را می باشد ، با توجه به توسعه شبکه های اجتماعی و گرایش به تولید محتوا برای ضبط  صدا و  تصویرهای  با کیفیت ترتوسط هنرمندان و کاربران ، کمپانی زوم تصمیم به تهیه این رکورد ها گرفته است که نمی توان از قابلیت های فوق العاده آن چشم  پوشی کرد .

این رکورد قابلیت ضبط تصویر با کیفیت ۴K یعنی چهاربرابر FULL HD می باشد .

 

ابزار های جانبی برای قرار گرفتن بر سه پایه ها و یا تصویر برداری متحرک نیز در اختیار شما شماست تا نما و تصاویر بهترو خلاقانه تری  را ضبط و تهیه کنید.

این رکوردر قابلیت ساپورت مموری کارت ۱۲۸ گیگابایت می باشد ،که بخاطر ضبط همزمان صوت و تصویر با  کفیت بالا در نظر گرفته شده است.

نوع میکروفن این رکوردر همانند سری های H بصورت حرفه ای دیده شده و تا ماکزیموم ۱۲۰ دسی بل توان شنوایی دارد.ضمنا جهت برداست صدایی بهتر ورودی میکروفن جانبی برای این رکوردر دیده شده است.

لنز های دوربین این رکورد ها دارای زاویه ۱۶۰ درجه (F2.0/16.6) می باشد . و در خصوص ضبط صدا نیز حداکثر ۲۴Bit-96KHz است با فرمت WAV برای زمان های طولانی طراحی شده.که در ویندوز و IOS نیز قابلیت  شناخت و اتصال است . از دیگر قابلیت های جالب این رکوردرها قابلیت اتصال به برنامه های ویدئو کنفرانس می باشد که از جمله مهم ترین آنها SKYPE  است .

نمایشگر تمام رنگی با قابلیت نمایش عملگرد سیستم یکی از موارد کاربردی این رکوردر میباشد.

با توجه به هر آنچه گفته شد، قابلیت های جالب دیگر این رکورد جدید برای افراد آنقدر زیاد است که پیشنهاد می کنم سری هم به صفحه اصلی آن در سایت کمپانی زوم بزنید که لینک آن را در پایین این متن قرار داده ام.

https://www.zoom-na.com/products/field-video-recording/video-recording/zoom-q2n-handy-video-recorder

 

اشتراک گذاری

دیدگاه‌ها

  • مهران

    ۹ مهر ۱۳۹۸

    من این سری از این رکورد ها رو ندیده بودم ، چقدر خوب، مخصوصا که ضبط ۴ کی داره ، حرف نداره ، اما قیم و نحوه خرید هم بزنید .

    پاسخ

ارسال نظر